Abscess - Abscesuhttps://en.wikipedia.org/wiki/Abscess
Abscesu (Abscess) hè una cullizzioni di pus chì s'hè custruitu in u tissutu di u corpu. I segni è i sintomi di l'abscessi includenu rossu, dolore, calore è gonfiore. L'infiammazione pò sentì una piena di fluidu quandu hè pressata. L'area rossa spessu si estende al di là di l'infiammazione.

Sò generalmente causati da una infezzione batterica. U batteriu più cumunu hè Staphylococcus aureus resistente à a meticillina. U diagnòsticu di un abscessu cutaneu hè generalmente basatu annantu à l'aspetto è cunfirmatu da un tagliu apertu. L'imaghjine ecografica (ultrasound imaging) pò esse utile in i casi chì u diagnòsticu ùn hè micca chjaru. In abscessi intornu à l'anus, a tomografia computerizzata (CT) pò esse impurtante per circà l'infezzione più profonda.

U trattamentu standard per a maiò parte di l'abscessi di a pelle o di i tessuti molli hè u tagliu apertu è u drenaghju, accompagnatu da antibiotici. Succhiare u pus cù una aghja spessu ùn hè micca abbastanza.

L'abscessi cutanei sò cumuni è sò diventati più frequenti in l'ultimi anni. I fattori di risicu includenu l'usu di droghe intravenose, cù tassi segnalati finu à u 65 % trà l'utilizatori. Nel 2005, negli Stati Uniti, 3,2 milioni di persone si presentarono al dipartimentu d'urgenza per un abscessu. In Australia, circa 13 000 persone sò state hospitalizzate in 2008 cù a cundizione.

Trattamentu
In a maiò parte di i casi, u trattamentu di l'abscessi associati à droghe è difficile. Se i sintomi cum'è febbre è brividi appariscenu in tuttu u corpu, cunsultate un duttore u più prestu pussibule.

☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • Cistu epidermicu infiammatu. U puntu neru hè cunnessu cù u cistu sottu.
  • In questu casu di gonfiore di a guancia, a possibilità di una condizione epidermica deve ancu esse cunsiderata.
  • Una forma severa di abscesu (Abscess) pò lascià una cicatrice. Un eritemu minimu intornu à a lesione indica chì l'infezzione hè in fase di risoluzione.
  • Abscesu (Abscess) ― cinque ghjorni dopu l'incisione è u drenaghju
  • U puntu neru in a parte superiore di l'epidermide suggerisce un epidermal cyst.
References Current Treatment Options for Acute Skin and Skin-structure Infections 30957166 
NIH
Parechje persone vanu in sala d'urgenza per infezzioni di a pelle causate da i batteri. Staphylococcus aureus hè u germe principale di queste infezzioni, è hè diventatu più difficile da trattà per via di l'emergenza di community-associated methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA).
Acute bacterial skin and skin-structure infections are a common reason for seeking care at acute healthcare facilities, including emergency departments. Staphylococcus aureus is the most common organism associated with these infections, and the emergence of community-associated methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA) has represented a considerable challenge in their treatment.
 Prevalence and Therapies of Antibiotic-Resistance in Staphylococcus aureus 32257966 
NIH
Staphylococcus aureus pò esse divisu in dui tipi basati nant’à a so risposta à l'antibiotici: methicillin-sensitive Staphylococcus aureus (MSSA) è methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA). In l'ultimi decennii, per via di l'evoluzione bacteriana è l'usu eccessivu di l'antibiotici, a resistenza di S. aureus à i medicamenti hè aumentata, purtendu à un incrementu globale di i tassi di infezzione da MRSA.
According to the sensitivity to antibiotic drugs, S. aureus can be divided into methicillin-sensitive Staphylococcus aureus (MSSA) and methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA). In recent decades, due to the evolution of bacteria and the abuse of antibiotics, the drug resistance of S. aureus has gradually increased, the infection rate of MRSA has increased worldwide.
 Treatment of severe skin and soft tissue infections: a review 29278528 
NIH
To review the salient features of the management of severe skin and soft tissue infections (SSTIs), including toxic shock syndrome, myonecrosis/gas gangrene, and necrotizing fasciitis.