Photosensitive dermatitis - Dermatite Fotosensibilehttps://en.wikipedia.org/wiki/Photodermatitis
Dermatite Fotosensibile (Photosensitive dermatitis) qualchì volta chjamatu avvelenamentu di u sole o photoallergy, hè una forma di dermatite allergica di cuntattu. Hè distinctu da scottatura solare. A dermatite di fotosensibilità pò esse sospettata se un rash pruriginosu nantu à i membri appare di colpu durante e vacanze.

dermatite fotosensibile (photosensitive dermatitis) pò esse risultatu in gonfiore, difficoltà di respirazione, una sensazione di bruciore, un rash pruriginosu rossu chì a volte assomiglia à picculi vesciche, è sbucciatura di a pelle. Ci ponu ancu esse macchie induve u pruritu pò persiste per lunghi periodi di tempu.

☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • "Iperpigmentazione postinfiammatoria" dopu Dermatite Fotosensibile (Photosensitive dermatitis); A fotodermatitis (Photodermatitis) hè più cumuna nantu à u spinu di a manu chè nantu à i dita.
  • Una reazione di fotosensibilità acuta in EPP (Erythropoietic protoporphyria); A dermatite indotta da u sole si trova generalmente nantu à a parte dorsale di e mani è in i spazii esposti di i bracci. In cuntrastu cù a dermatite di cuntattu, un locu simmetricu è picculi lesioni palpabili sò caratteristiche.
  • Hydroa vacciniforme
References Photosensitivity 28613726 
NIH
A fotosensibilità include una varietà di sintomi, malatie è cundizioni (fotodermatosi) attivati ​​o aggravati da l'esposizione à u sole. Hè divisu in cinque categorie: primary photodermatosis, exogenous photodermatosis, photo-exacerbated dermatoses, metabolic photodermatosis, genetic photodermatosis
Photosensitivity refers to various symptoms, diseases, and conditions (photodermatoses) caused or exacerbated by exposure to sunlight. It is classified into five categories: primary photodermatosis, exogenous photodermatosis, photo-exacerbated dermatoses, metabolic photodermatosis, and genetic photodermatosis.