Tinea pedis - Pede D'Atletahttps://en.wikipedia.org/wiki/Athlete's_foot
Pede D'Atleta (Tinea pedis) hè una infezzione cumuni di a pelle di i pedi causata da fungus. I segni è i sintomi spessu include prurito, scaling, cracking è rossu. In rari casi, a pelle pò sbulicà. U fungus di u pede di l'atleta pò infettà ogni parte di u pede, ma a maiò spessu cresce trà i pedi. A prossima zona più cumuna hè u fondu di u pede. U listessu fungus pò ancu affettà i unghji o e mani.

Certi metudi di prevenzione includenu: ùn andate scalzi in i duche publiche, mantenendu l'unghie di i pedi curtite, purtendu scarpi abbastanza grande, è cambià i calzini ogni ghjornu. Quandu sò infettati, i pedi sò tenuti secchi è puliti è cù sandali pò aiutà. U trattamentu pò esse sia cù medicazione antifungali appiicata à a pelle cum'è clotrimazole o, per infizzioni persistenti, medicazione antifungali chì sò pigliati per bocca cum'è terbinafine. L'usu di a crema antifungali hè tipicamente cunsigliatu per quattru settimani.

Trattamentu - Drugs OTC
* Unguentu antifungu OTC
#Ketoconazole
#Clotrimazole
#Miconazole
#Terbinafine
#Butenafine [Lotrimin]
#Tolnaftate
☆ In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • Un casu severu di pede d'atleta
  • In l'infizzioni fungi, un marghjenu protruding cù scaglie hè carattaricamente osservatu.
References Tinea Pedis 29262247 
NIH
U pede di l'atleta hè causatu da un tipu di fungus chì infetta a pelle di i pedi. A ghjente generalmente riceve sta infezione camminendu scalzi è entra in cuntattu direttu cù u fungus.
Tinea pedis, also known as athlete's foot, results from dermatophytes infecting the skin of the feet. Patients contract the infection by directly contacting the organism while walking barefoot.
 Diagnosis and management of tinea infections 25403034
L'infizzioni più frequenti in i zitelli prima di a pubertà sò a tigna nantu à u corpu è u scalp, mentri l'adulescenti è l'adulti sò propensi à piglià a tigna in l'inguine, à i pedi è à l'unghie (onicomicosi) .
The most frequent infections in kids before puberty are ringworm on the body and scalp, while teens and adults are prone to getting ringworm in the groin, on the feet, and on the nails (onychomycosis).