Varicellahttps://en.wikipedia.org/wiki/Chickenpox
Varicella hè una malatia altamente contagiosa causata da l'infezzione iniziale cù u virus varicella zoster. A malatia si traduce in una rash di a pelle caratteristica chì forma picculi vesciche pruriginose, chì eventualmente si coprinu di croste. Di solitu principia nantu à u pettu, a spalla è a faccia, è dopu si sparghje à u restu di u corpu. A rash è altri sintomi, cum’è a frebba, a stanchezza è u mal di testa, duranu generalmente da cinque à sette ghjorni. E cumplicazioni ponu includere pneumonia, infiammazioni di u cervellu è infezzioni batteriane di a pelle. A malatia hè generalmente più severa in l’adulti chè in i zitelli.

Varicella hè una malatia respiratoria chì si sparghje facilmente da una persona à l’altra per via di a tosse è di i starnuti di una persona infettata. U periodu d’incubazione hè di 10 à 21 ghjorni, dopu à u quale a rash caratteristica si prisenta. Pò esse trasmessa da unu à dui ghjorni prima chì a rash appare finu à chì tutte e ferite sianu crostate. Puderà ancu sparghje per cuntattu cù e vesciche. Di solitu, a ghjente piglia a varicella solu una volta. Ancu s’ellu si verificanu reinfezioni da u virus, queste reinfezioni generalmente ùn causanu sintomi.

Dopu a so introduzione in u 1995, a vacuna di varicella hà portatu à una diminuzione di u numeru di casi è di cumplicazioni da a malatia. L’immunizazione di rutina di i zitelli hè cunsigliata in parechji paesi. Dopu l’immunizazione, u numeru di infezzioni in i Stati Uniti hè diminuitu di quasi 90 %. Per quelli chì anu un risicu aumentatu di cumplicazioni, i medicamenti antivirali cum’è l’aciclovir sò cunsigliati.

Trattamentu
Se i sintomi ùn sò micca severi, l’antistaminichi senza prescrizione ponu esse presi è monitorati. Tuttavia, se i sintomi sò severi, a prescrizione di medicamenti antivirali pò esse necessaria.

#OTC antihistamine
#Acyclovir
☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • Un picciottu si prisenta cù e vesciche tipiche di a varicella.
  • Questa hè una lesione tipica di varicella. Hè caratterizata da una mistura di vesciche, eritema è croste chì si trovanu simultaneamente. Pò accade ancu s'ellu hè statu vaccinatu. Se site vaccinu, i sintomi ponu esse leggeri. Ci pò esse una rapida migliurazione cù trattamentu antivirale.
  • Se avete vaccinatu contra a varicella, i sintomi ponu esse leggeri è ponu esse difficiuli à diagnosticà a malatia.
  • Unu sulu blister hè statu osservatu; in ogni casu, cum'è mostratu in a foto, hè caratteristica chì l’eritema hè ancu presente intornu à ellu.
  • U zitellu cù a varicella
References Varicella-Zoster Virus (Chickenpox) 28846365 
NIH
A varicella hè una malatia contagiosa causata da u virus varicella‑zoster (VZV). Stu virus provoca a varicella in individui chì ùn sò micca immune (di solitu durante a so prima infezione) è più tardu pò purtà à u zoster quandu si riattiva. A varicella produce una rash pruriginosa cù picculi vesciche chì scabanu sopra, tipicamente principiendu nantu à u pettu, u spinu è a faccia prima di sparghje. Hè accumpagnata da febbre, fatigue, mal di gola è mal di testa, chì generalmente dura da cinque à sette ghjorni. E cumplicazioni ponu include pneumonia, inflammazioni cerebrali è infezzioni bacterali di a pelle, particularmente più severe in l'adulti chè in i zitelli. I sintomi sò generalmente visibili da 21 ghjorni dopu l'esposizione, cù un periodu d’incubazione mediu di circa duie simane.
Chickenpox or varicella is a contagious disease caused by the varicella-zoster virus (VZV). The virus is responsible for chickenpox (usually primary infection in non-immune hosts) and herpes zoster or shingles (following reactivation of latent infection). Chickenpox results in a skin rash that forms small, itchy blisters, which scabs over. It typically starts on the chest, back, and face then spreads. It is accompanied by fever, fatigue, pharyngitis, and headaches which usually last five to seven days. Complications include pneumonia, brain inflammation, and bacterial skin infections. The disease is more severe in adults than in children. Symptoms begin ten to 21 days after exposure, but the average incubation period is about two weeks.