Acute generalized exanthematous pustulosis - Սուր Ընդհանրացված Էկզանտեմատոզ Պուստուլոզhttps://en.wikipedia.org/wiki/Acute_generalized_exanthematous_pustulosis
Սուր Ընդհանրացված Էկզանտեմատոզ Պուստուլոզ (Acute generalized exanthematous pustulosis) (AGEP) հազվագյուտ մաշկային ռեակցիա է, որը դեպքերի 90%-ում կապված է դեղորայքի ընդունման հետ: սուր ընդհանրացված էկզանտեմատոզ պուստուլոզ (acute generalized exanthematous pustulosis) բնութագրվում է մաշկի հանկարծակի ժայթքումներով, որոնք ի հայտ են գալիս միջինը դեղորայքը սկսելուց հինգ օր հետո: Այս ժայթքումները պզուկներ են, այսինքն՝ մաշկի փոքր կարմիր սպիտակ կամ կարմիր ժայթքում, որը պարունակում է պղտոր կամ թարախային նյութ (թարախ): Մաշկի վնասվածքները սովորաբար անհետանում են վիրավորող դեղամիջոցի դադարեցումից հետո 1-3 օրվա ընթացքում:

  • Հանկարծակի ի հայտ են գալիս լայն տարածված ախտահարումներ էրիթեմայով և պզուկներով:
  • Erythema և pustules առանց քոր առաջանում են հանկարծակի:
References Acute Generalized Exanthematous Pustulosis 37276304 
NIH
Acute generalized exanthematous pustulosis (AGEP) -ը մաշկային ռեակցիա է, որը դրսևորվում է մաշկի կարմիր հիմքի վրա փոքր, թարախով լցված բշտիկներով: Դա սովորաբար տեղի է ունենում, երբ ինչ-որ մեկը որոշակի դեղամիջոցներ է ընդունում, օրինակ՝ հակաբիոտիկները, և արագ տարածվում է ամբողջ մարմնով մեկ: Գործարկող դեղամիջոցը դադարեցնելուց հետո ախտանշանները սովորաբար անհետանում են երկու շաբաթվա ընթացքում՝ հաճախ թողնելով մաշկի որոշակի թափթփում: Չնայած սովորաբար լուրջ չեն և սահմանափակվում են մաշկով, ծանր դեպքերը կարող են դասակարգվել այլ լուրջ մաշկային ռեակցիաների հետ մեկտեղ, ինչպիսիք են Stevens-Johnson syndrome կամ toxic epidermal necrolysis : Բուժումը հիմնականում օժանդակ օգնություն է, և հիվանդության ամբողջական լուծման կանխատեսումը սովորաբար գերազանց է:
Acute generalized exanthematous pustulosis (AGEP) is an adverse cutaneous reaction characterized by sterile pinpoint nonfollicular pustules atop an erythematous background. Symptoms most often occur in the setting of medication exposure, such as systemic antibiotics, rapidly become generalized, followed by desquamation and resolution within about two weeks of discontinuing the offending trigger. Although mostly self-limited without systemic involvement, severe cases are classified alongside other cutaneous adverse reactions such as Stevens-Johnson syndrome, toxic epidermal necrolysis, and drug reaction with eosinophilia and systemic symptoms. Treatment is primarily supportive, and the prognosis for complete resolution is excellent.
 Acute Generalized Exanthematous Pustulosis: Clinical Characteristics, Pathogenesis, and Management 36702114
Recent experimental data reviewed herein are supportive of an early role of drug-induced innate immune activation and innate cytokines such as interleukin (IL)-1, IL-36, and IL-17 in the pathogenesis of AGEP. This explains the rapid onset and neutrophilic character of the cutaneous inflammation.
 Acute Generalized Exanthematous Pustulosis - Case report 36876416 
NIH
76-ամյա տղամարդը շտապօգնություն է եկել, քանի որ վերջին երկու օրվա ընթացքում նրա մաշկը փոխվել է։ Բժիշկները նրա բեռնախցիկի, ձեռքերի ու ոտքերի վրա կարմիր բծեր և բարձրացված հատվածներ են հայտնաբերել: Ժամանակի ընթացքում այս բծերը միացան իրար, և կարմիր հատվածներում նրա մոտ առաջացան պզուկներ: Թեստերը ցույց են տվել արյան սպիտակ բջիջների քանակի բարձր քանակ՝ նեյտրոֆիլներ կոչվող բազմաթիվ տեսակներով և C-reactive protein մակարդակի բարձրացում:
A 76-year-old male patient presented as an emergency due to a 2-day history of skin changes. Physical examination revealed disseminated erythematous macules and plaques on the trunk and extremities. In the further course, confluence of the macules and non-follicular pustulosis developed in the area of erythema. Laboratory tests revealed leukocytosis with neutrophils and elevated C-reactive protein.